HERTZ – Energy ES 200.5
Το υπογούφερ Hertz Energy ES 200.5 προσφέρει δυναμικά μπάσα και είναι σε θέση να επιτύχει εξαιρετικά SPL σε αυτή την κατηγορία της αγοράς. Η εισαγωγή της τεχνολογίας V-cone® είχε μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση των subwoofer ES, βελτιώνοντας επίσης τη δυσκαμψία του κώνου και μειώνοντας το βάρος του κινούμενου συγκροτήματος, επιτρέποντας ένα φωνητικό πηνίο υψηλότερης ισχύος για υψηλότερο χειρισμό ισχύος αιχμής. Η υλοποίηση της γεωμετρίας του περιβάλλοντος, καθώς και η επιλογή των χρησιμοποιούμενων υλικών, συνέβαλαν στην επίτευξη της απαράμιλλης μηχανικής και συνεπώς ακουστικής γραμμικότητας. Αυτό, σε συνδυασμό με μια δραστική μείωση του Vas, παρέχει τη δυνατότητα να επιτευχθεί υψηλή ανόθευτη έξοδος SPL ακόμη και σε μικρά περιβλήματα. Τα υπογούφερ της σειράς Hertz Energy είναι η ιδανική επιλογή για συμπαγή, δυνατά μπάσα σε απόλυτη αρμονία με τη βελτιωμένη ενσωμάτωση των οχημάτων.
HERTZ – Energy ES F20.5
Τα υπογούφερ αυτοκινήτου Energy ES F20.5 είναι η ιδανική λύση για όσους αναζητούν ένα subwoofer μικρού μεγέθους, παρέχοντας παράλληλα ισχυρό και συναρπαστικό ήχο. Στο υψηλότερο σημείο εκτόξευσης, το προφίλ Ultra Flat φτάνει το ύψος 85 mm για το υπογούφερ ES F20.5, το ύψος 94 mm για το subwoofer ES F25.5 και το 106 mm για το υπογούφερ. για το υπογούφερ ES F25.5. Έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια του σχεδιασμού και της κατασκευής αυτών των υπογούφερ, για να εξασφαλιστεί υψηλή μηχανική ποιότητα καθώς και αποτελεσματική θερμική ικανότητα, προς όφελος της δυναμικής απόδοσης και της καταπληκτικής ισχύος. Το ανθεκτικό συγκρότημα κινητήρων μαγνητών φερρίτη, ο κώνος συμπιεσμένου χαρτιού, η υποστηριζόμενη οπίσθια υποστήριξη Spider Spider και το πηνίο φθορισμού χαλκού, τυλιγμένα σε αλουμινένιο πλαίσιο, αποτελούν μερικά από τα μοναδικά χαρακτηριστικά των subwoofer Energy Flat. Ο γραμμικός και συμπαγής σχεδιασμός των Energy, ES F20.5, ES F25.5 και ES F30.5, ενισχύεται από το εξαιρετικά επίπεδο προφίλ καθώς και από το λογότυπο Hertz στο προστατευτικό κάλυμμα, καθιστώντας τα αισθητικά κατάλληλα για οποιαδήποτε εγκατάσταση.
AUDISON – Prima APS 8R
Με στόχο την παροχή υψηλής ακουστικής απόδοσης ακόμη και όταν χρησιμοποιείται με χαμηλότερη ισχύ, το APS 8 R σχεδιάστηκε για χρήση σε περίβλημα αντανακλαστικής ισχύος 8,5 λίτρων, με συντονισμό μεταξύ 30 και 40 Hz. Το APS 8 R έχει σχεδιαστεί ειδικά για να συνδυάζεται είτε με το bit AP8.9 είτε με το bit AP4.9 / AP4 D. Τα συστατικά του Prima υπογούφερ έχουν αναπτυχθεί με πρωταρχικό στόχο: να παράγουν υψηλή απόδοση σε στενούς χώρους. Η έξοδος είναι θέμα εκδρομής. Όσο περισσότερο αέρα κινείται στον κώνο, τόσο περισσότερη απόδοση. Ωστόσο, το μειωμένο βάθος τοποθέτησης παραδοσιακά σήμαινε χαμηλή εκτροπή. Τα υπογούφερ της σειράς Prima χρησιμοποιούν μια ειδική γεωμετρία καλαθιού-κοντέινερ-κασσίτερου που εγγυάται μεγάλη απομάκρυνση της κινητής ομάδας, διατηρώντας παράλληλα το βάθος τοποθέτησης στο ελάχιστο. Έχει σχεδιάστει προσεκτικά για να αποφευχθεί το φαινόμενο της “ταλάντευσης”.Επίσης καινοτόμος θεωρείται και η σχεδίαση ενός κύκλωματος ψύξης από αεραγωγούς στο καλάθι,εξαλείφοντας την ανάγκη για αεραγωγούς στην κάτω πλάκα. Αυτό επιτρέπει στο υπογούφερ να τοποθετηθεί κοντά στο πίσω τοίχωμα του περιβλήματος, αξιοποιώντας στο έπακρο το μειωμένο βάθος τοποθέτησης.
AUDISON – Prima APS 8D
Το APS 8 D έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μέγιστη απόδοση σε σφραγισμένο περίβλημα με εξαιρετικά συμπαγείς όγκους από 7.5 lt. έως 8,5 lt. Διαθέτει υποδοχές push για εύκολη καλωδίωση και έχει αναπτυχθεί με πρωταρχικό στόχο: να παρέχει υψηλή απόδοση σε στενούς χώρους. Η έξοδος είναι θέμα εκδρομής. Όσο περισσότερο αέρα κινείται στον κώνο, τόσο περισσότερη απόδοση. Ωστόσο, το μειωμένο βάθος τοποθέτησης παραδοσιακά σήμαινε χαμηλή εκτροπή. Τα υπογούφερ της σειράς Prima χρησιμοποιούν μια ειδική γεωμετρία καλαθιού-κοντέινερ-κασσίτερου που εγγυάται μεγάλη απομάκρυνση της κινητής ομάδας, διατηρώντας παράλληλα το βάθος τοποθέτησης στο ελάχιστο. Έχει σχεδιάστει προσεκτικά για να αποφευχθεί το φαινόμενο της “ταλάντευσης”.Επίσης καινοτόμος θεωρείται και η σχεδίαση ενός κύκλωματος ψύξης από αεραγωγούς στο καλάθι,εξαλείφοντας την ανάγκη για αεραγωγούς στην κάτω πλάκα. Αυτό επιτρέπει στο υπογούφερ να τοποθετηθεί κοντά στο πίσω τοίχωμα του περιβλήματος, αξιοποιώντας στο έπακρο το μειωμένο βάθος τοποθέτησης.